Сторінка музкерівника




Для матусенькі чудові, 

пряничкі медові

Сценарій святкового ранку для дітей молодшої групи

Діти під музику за ведучою заходять до залу

Ведуча:      Сонечко дужче пригріло,

Сніжинки розтанули вмить,

Надворі уже потепліло

І зимонька стала тужить.

Проається з нами, малята,

Відходить в далекі краї.

Яку ж пору року вітати,

Ми будемо, любі мої?

Діти разом: ВЕСНУ!

Ведуча:      Весна принесла до нас свято в садок!

                    І ми для матусь затанцюєм танок!

Танок «Веселий каблучок»

Діти.

1. Березень сміється

І щораз несе

Мамам в подарунок

Сонечко ясне!

2. Сніжок на сонці тане,

Повітря запашне,

Сьогодні в мами свято

Велике, весняне!

3.Весною так буває –

У році тільки раз

Таке чудове свято

У мами і у нас!

4.Одяглись ми як на бал,

І прийшли в святковий зал

З квітами,  піснями,

Привітати маму.

5.У моєї мами усмішка ласкава.

Маму я шаную,

Пісеньку дарую.

Пісня про маму 

1. Як в гніздечку пташечка                      2. Із гніздечка полетять

Пташенят голубить,                                  Діти-пташенята,

Так і кожна матінка                                  Та завжди матусенька

Діток ніжно любить.                                  Буде їх чекати.

Ля-ля-ля, /2  діток ніжно любить. /2        Ля-ля-ля, /2 буде їх чекати. /2

3. Пригорне до серденька

Теплими руками.

Ти завжди ріднесенька

Залишайся з нами.

Ля-ля-ля, /2 залишайся з нами./2

Ведуча :     А ось і перший номер програми:

Повітряний поцілунок для кожної мами!

(діти посилають повітряні поцілунки) 

Вірш дитини:

Ми довго думали, гадали,

Що ж нашим мамам дарувати

Бо подарунок, нам казали,

Найкращим в світі має стати.

Ведуча:      Пропоную вам, малята, пряничків спекти матусі на свято!

Що необхідно нам для цього? Зараз  дізнаємся!

У найбільшого у світі ласуна скоріше запитаєм!

Послухайте і відгадайте!

Влітку медом ласував,

Досхочу малини мав,

А як впав пухнастий сніг,

Позіхнув і спати ліг.

Бачив чи не бачив сни,

А проспав аж до весни.    (Ведмедик).

Заходить ведмедик.

Ведмедик:  Всім привіт! Мене  впізнали?

Хто я, дітки,відгадали?

Я Ведмедик Бо! Вже прокинувся давно!

Поспішав до вас на свято,

Буду вам допомагати!

Ведуча :  Ми тебе  вітаємо, і допомогти благаємо!

Вирішили   прянички  приготувати,

Та  не знаємо з чого розпочати!

Ведмедик :  Це дуже гарний вибір, я вам допоможу

 і як приготувати печиво радо підкажу.

 Ось мапа – по ній  підете

 і все, що потрібно для печива  знайдете.

 У метеликів – борошно, у жуків-сонечок – молоко, а у бджілок – солодкий медок!

Ведуча : (Показує дітям на мапу)

Ну що вирушаємо в дорогу!

Для цього в коло, діти, ставайте.

Швидко руки всі з’єднаймо,

І в дорогу дружно вирушаймо!

(діти під музику йдуть по колу і сідають на стільчики)

Ведуча :  Ось ми з вами зупинились,

У лісочку  опинились

У метеликів рясних,

Попросимо борошно цілих міх!

Таночок метеликів-веселиків 

Вірші метеликів:

1. Під вишнями-черешнями

В дитячому садку —

Метелики-веселики

В грайливому танку.

2. Вишневий цвіт

Летить із віт…

Метелики-веселики

Прислали вам Привіт!

Ведмедик: Дякуємо, метелики, за танок

І за борошна  мішок.

Всі скоріше вилітайте,

Гру веселу починайте!

Гра з ведмедиком «Чарівні метелики»  (озвучена)

(грають всі діти)

(коли звучить рухлива музика діти «літають» по залу,ведмедик в цей час сидить з сачком, змінюється музика,діти присідають і не рухаються, ведмедик ходить навколо дітей з сачком і наглядає. кого зловить сачком, якщо порухається,кого ні)

Ведуча : Та сьогодні у нас свято

Тож нам треба поспішати.

Для цього в коло, діти, ставайте.

Швидко руки всі з’єднаймо,

І в дорогу дружно вирушаймо!

(діти йдуть по колу, сідають на свої місця.

 Жуки – сонечка сідають в центрі залу.)

Ведуча :   Подивіться, он жучок,

Біля нього ще дружок.

У жучків  попросим  молочка,

А вони  станцюють гопачка!

Танок  жуків- сонечок «Жу-жу-жу» 

Вірші жучків:

1.Сонечко мале літало,

У горошку сукню мало,

Вусики чорненькі,

Комашка маленька.

2.В сонечка дуже

Яскрава родина.

В кожного гарна

Червона кофтина.

3.Цятки чорніють

На круглих боках.

В світі нема

Красивіших комах.

Ведмедик: Дякуємо, жучки, за таночок гарненький

І за молочко смачненьке!

Ведуча :  Ну що ж вирушаємо далі.

Для цього в коло, діти, ставайте.

Швидко руки всі з’єднаймо,

І в дорогу дружно вирушаймо!   

(звучить музика, діти йдуть по колу і сідають на свої місця

Ведуча :   Ми потрапили в гості до веселих бджілок!  (показує на мапі)

Навесні прокидаються бджілки,

Випрямляють лапки,

Крутять голівки,

с донизу опускають.

Потягуються від сну

Зустрічають вже весну.

Ведмедик: Бджілки, годі вже вам спати,

Давайте  медочок збирати .

Танок бджілок  з відерцями 

Вірші бджілок:

1. Бджілка літає

Серед квіток,

В вулик збирає

Добрий медок.

2.У вулику ми проживаєм

І дзвінкі пісні співаєм.

Ведуча:      Бджілочки  допомогли!

Діжку меду нам дали!

Всього тепер  доволі в нас,

Тісто місимо ми враз!

Таночок-гра «Ми малята -поварята»

(виконують рухи за текстом)

Ведуча: Погляньте!! Які чудові  прянички  медові!

(ставить прянички на стіл)

Ведмедик: Щоб  матусю пригощати,

Треба стіл нам накривати!

Гра «Пишний стіл» 

(на підлозі розставлений дитячий посуд,діти йдуть по колу,коли називається

 предмет  посуди, беруть відповідний і несуть на стіл(сервирують) повинно

бути на кожну дитину – тарілочка, чашка, ложка)

Ведуча:  Тепер кожен з вас

Матусю зможе привітати

Даруночок подарувати

Я тебе люблю сказати! 

 

Весна у Моринцях

Сценарій свята у середній та старшій групах

В сценарії поєднуються два свята: шевченківські дні  та  прихід весни. Сценарій допомагає перенестися в село, де народився великий Тарас та зустріти весну в традиціях наших предків із піснями, танцями й іграми.

 

ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА

*поглиблювати знання дітей про життя і творчість Тараса Шевченка, про традиції українського народу;

* навчати розуміти виразність поетичного слова;

* викликати бажання милуватися красою природи рідного краю, берегти її;

* розвивати музичні здібності.

РЕКВІЗИТ

* різноколірні стрічки;

* Дерево Життя;

* квітка мак;

* торба;

* пташки-свищики, бубни, ложки, барабани;

* кетяги калини.

ХІД:

Під вступ пісні «Ой, прийшла весна» діти ланцюжком заходять до зали.  

Перша ведуча: Минула вже зима й настала весна! Земля прокинулася, умилася джерельною водою і розцвіли перші квіти — блакитні проліски, ніби ясні очі.

Друга ведуча: Мені здається, що весна — найкраща пора року: і тепла, і привітна, і така красива! Цікаво, малюки, а як святкували прихід весноньки в сиву давнину, коли жив відомий український поет і художник Тарас Шевченко? Нумо уявімо, що ми потрапили в ті далекі-далекі часи в село Моринці, де народився Тарас Шевченко, і там святкують прихід весни. 

Виходять діти.

Перша дитина: Благослови, мати, весну закликати,

                             Весну закликати,  зиму проводжати!

Друга дитина:    Ой, виходьте, дівчатонька,

Та в цей час на вулицю

Весну-красну стрічати,

Весну-красну вітати!

Третя дитина:    Дівчатонька і хлоп’ятонька, радьмося

Та виходьмо на вулицю, граймося,

Та виходьмо на вулицю в добрий час.

Немає таких веселощів, як у нас!

Перша ведуча: Затанцюйте нам, дівчатонька, кривий танок, Друзі, ширше коло, не жалійте чобіток!

Дівчата виконують «Кривий танок» з різноколірними стрічками.

Друга ведуча: Навесні завжди прикрашають Дерево Життя, яке є оберегом українського народу. Стовбур цього дивовижного дерева символізує земне життя людини, коріння — це наші предки, які жили до нас, а пишна крона — це майбутні покоління.

Перша ведуча: Що пишніше прикрасимо гілля дерева, то щасливішою буде наша доля. Нумо прикрасимо дерево різноколірними стрічками! Прикрашаючи, будемо промовляти: «Щоб весна прийшла і життя нове, яскраве принесла».

Діти промовляють слова, а дівчата розвішують стрічки на Дерево Життя під музику.

Відтак друга ведуча звертає увагу на верхівку дерева.

Друга ведуча: Діти, зверніть увагу, що верхівку нашого дерева прикрашає велика квітка — червоний мак. У давнину її називали «Вогонь-квітка».

Перша ведуча: Мак — це символ краси, волі й родючості. Його вважають оберегом від усього злого. Нумо й ми з вами в гру пограємо й насіннячка маку назбираємо.

Четверта дитина: Тож виходьте, хлопці й дівчата,

Та в цей час на вулицю

Весну-красну вітати

Та в веселі ігри грати!

Українська народна гра «Мак»

Діти обирають Козачка, стають кружка, промовляють слова та виконують рухи.

Ой на горі мак, під горою мак, (ідуть по колу)

Мак, мак, маківочки, золотії голівочки,

Ставайте ви так, як на горі мак. (зупиняються, руки підіймають догори)

Козачок, Козачок, чи посіяв мачок? (Козачок відповідає: «Посіяв»)

Козачок, Козачок, чи посходив мачок? (Козачок відповідає: «Посходив») Козачок, Козачок, чи цвіте мачок? (Козачок відповідає: «Цвіте»)

Козачок, Козачок, чи пора збирать мачок?

(дітизвужують коло й тікають, Козачок ловить їх)

Українська народна гра «Торба»

Діти стають кружка та передають торбу по колу.

Котилася торба з високого горба,

А в тій торбі хліб, паляниця.

Кому доведеться, той буде веселиться!

У кого залишається торба, той танцює всередині кола.

Друга ведуча: Настала весна, прокинулася природа, і все навкруги розцвітає. Діти, нумо покличемо пташок із теплих країв. Пташки несуть на своїх крилах золоті ключі, якими замикають зиму та відмикають весну.

Виходять діти, беруть пташки-свищики.

Усі діти (разом): Летіть, соловейки, на нашу земельку,

                              Летіть, ластівоньки, пасти корівоньки!

П’ята дитина:     Співає в лісі пташечка,

Співає вся земля,

Так сонячно, так радісно

До нас прийшла весна!

Діти виконують пісню про весну на вибір музичного керівника з оркестровим супроводом під час програшу — діти грають на свищиках.

Перша ведуча: Весняну красу, природу та пташок оспівував у віршах Тарас Шевченко. Ось послухайте…

Шоста дитина:   Дивлюся, аж світає,

Край неба палає,

Соловейко в темнім гаї

Сонце зустрічає.

Тихесенько вітер віє,

Степи, лани мріють,

Між ярами над ставами

Верби зеленіють…

(Тарас Шевченко)

Сьома дитина:  Встала весна, чорну землю

Сонну розбудила,

Уквітчала її рястом,

Барвінком укрила.

І на полі жайворонок,

Соловейко в гаї

Землю убрану весною,

Вранці зустрічає.

(Тарас Шевченко)

Виходить хлопчик із бубном і закликає інших дітей.

Хлопчик із бубном:     Гей, збираймось, любі друзі,

(на кожен рядок стукає в бубон один раз)

Погуляємо на лузі,

Бо скінчилася зима,

І настала вже весна!

(стукає в бубон тричі)

Діти виконують український парний танок із бубнами.

Друга ведуча: Ще, діти, здавна символом України була калина. Про калину писав вірші й Тарас Шевченко. Ось послухайте…

Дев’ята дитина: Тече вода з-під явора

Яром на долину.

Пишається над водою

Червона калина…

(Тарас Шевченко)

Перша ведуча: На милозвучні вірші поета відомі композитори створювали музику — так з’явилася пісня «Зацвіла в долині червона калина».

Дівчата виконують пісню-танок «Зацвіла в долині…» з кетягами калини. Десята дитина:   Ну ж бо, хлопці і дівчата, швидше йдіть,

Бубни, ложки, барабани — все беріть.

Будемо весну-красну зустрічати,

Увесь люд у Моринцях звеселяти.

Діти беруть музичні інструменти та виконують п’єсу в оркестрі за вибором музичного керівника.

Друга ведуча: А наостанок, діти, нумо заспіваймо пісню про нашу рідну країну, яка вже стала для нашого народу другим гімном України!

Усі разом виконують пісню «Ой, у лузі червона калина».

Перша ведуча:   Створив Господь нашу країну,

Нам для життя подарував.

До Бога я думками лину,

Прошу, щоб щастя він їй дав.

Друга ведуча:               Хай квітне наша Україна,

Буяє золотом ланів!

До Бога пісня наша лине,

Йому присвячений той спів.

Захід завершується.

Щоб весна прийшла і життя нове, яскраве принесла!

Ой, виходьте, дівчатонька,

                   Та в цей час на вулицю

                   Весну-красну стрічати,

                    Весну-красну вітати!

Котилася торба з високого горба...


Ой заграйте, музиканти, вмієте ви грати!
Та виходьте на вулицю, Весну зустрічати!

                                         Хай квітне наша Україна,

Буяє золотом ланів!

До Бога пісня наша лине,

Йому присвячений той спів.



Мамо, ти у мене єдина у світі

Метою свята "Свято до дня Матері" є: формувати у дітей почуття любові і поваги до матері, як самого близької, рідної і дорогої людині в житті дитини. Завдання - сприяти спільному переживання дітей і мам, допомогти дітям відчути, що їх люблять, цікавляться ними. Створити радісний настрій. Занурити дітей у світ казки, розвивати уяву, увагу, відчуття ритму і такту, естетичний смак.

Ведуча 1: Гостей наших любих, вітаємо щиро,

Зустріти Вас раді з любов’ю та миром.

Діти заходять під пісню «Одна калина»
Ведуча 2:
Сьогодні в нас весняне гарне свято.

Зійшлися мами, тата, бабусі, дідусі.

Ведуча 1: Сестрички, братики — усіх нас так багато!

Нам так хотілось, щоб зібрались всі.

Ведуча 2: І ось сьогодні ми усі зійшлися,

Поспілкуватися у ці весняні дні.

Ведуча 1: Здружитися, щоб всі ми спромоглися,

Побути разом, поспівать піснію

Дитина 1: Хай вам весело живеться та гуляється,

Свято мами та Весни починається.

Дитина 2: У весняному небі хмаринки пливуть,

Квіти ніжні так гарно цвітуть,

Піснями ми свято стрічаємо,

Весну чарівну прославляємо!

Пісня «День мами настає»

Вихователь 1: В цю веселу світлу днину,
Розквітають квіти.
Вихователь 2: Ні. не квіти - то маленькі - Українські діти.
Дитина 3: Всі дівчата, мов зозуленьки,
Очі, як волошки:
І біляві і русяві, і чорняві трошки ?????
Пісня дівчат : «А ми - красуні»

Дитина 4 : А хлопці, як соколики, горять поясочки.
Струнки і красиві, з обшивок сорочки.
Дитина 5: У травневі перші дні,
Діти всі на всій землі.
Своїх матусь вітають,
Співають їм дзвінки пісні,
Дарують квіти весняні,
Щасливих днів бажають.
Дитина 6: Вийди,сонечко з хатинки,
Просить мами донечка,
Усміхайся разом з нами.
Бо сьогодні свято мами.
Діалог: «Донечко, донечко! Де ж ховається сонечко?»
Дитина 7: Матуся дорогенька,
Як пташечка маленька,
За нами доглядає.
Для нас про все подбає,
Як сонечко зігріє,
Про краще завжди мріє,
Щоб ми скоріш зростали,
Розумними всі стали.
Хлопчик: Завжди буду я про матусеньку дбати,
І в усьому їй допомагати.
Пісня «Хлопчина я завзятий, до лінощів не звик». . .
Дівчинка: А я - доня-трудівниця.
Усе зроблю, як годиться:
Підмітаю, прибираю.
Сама ліжко застеляю,
Ну а ще люблю співати
Й веселенько танцювати.
Пісня дівчини «Мамина донечка»

Діалог мами і доньки....”за що так любиш ти мене?”
Дитина: Як іще поздоровлять?
Знову щось намалювать?
Мрію гроші зароблять.
Щоб для мами купувати,
Справжні дорогі дарунки.
Нащо їй мої малюнки?
Мама: Синку, всі твої малюнки,
Найкоштовніші дарунки,
Хто мені, скажи, крім тебе,
Подарує синє небо?
Сонцу, що от так сміється?
Це ніде не продається!
І бабуся наша, знаю,
Теж малюнки зберігає.
Ті, що їй колись на свята, дарував малим твій тато!
Дитина: Мамині слова приємні,
Малював я не даремно!
І в подяку за дарунок,
я отримав поцілунок!
Пісня «
Щастя Вам»
Вихователь 1: Дітки, пригадайте, як мами вас називали?
- киця, серденько, сонечко, зайчик, пташекко, моя втіхо…
Ведуча 2: А якими ніжними словами називаєте ви свою маму? – мамо, мамочко, матусю, ненька… А яка ваша мама?
- моя мама гарна
-
моя мама пече смачні торти
- моя мама весела і добра
- моя гарно вишиває
- моя ніжна і ласкава
Дитина: Мама вишила мені квітами сорочку
Гарні квіти весняні
Мама: На, вдягай синочку!
В нитці сонце золоте, пелюстки багряні.
Ласка мамина цвіте в тому вишиванні.
Дитина: Вишиваночку візьму, швидко одяїгнуся.
Підійду і обійму я свою матусю.
Дитина: Ниточка за ниткою,
Стібок за стібочком.
Вишию я рушник 
В квітах і листочках.
Щоб своєю теплотою

Зігрівати серце.
Мама вміло вишиває

Витвори мистецтва.
Танець дівчат і мам
Вірш: 
До свята ми старанно готувались,

Співали, танцювали, розважались.

А ще своїми вправними руками

Зробили подарунки любим мамам.

Діти вітають мам і дарують їм подарунки.




Немає коментарів:

Дописати коментар